1. Költséget takaríthat meg, mert nálunk olcsóbban vásárolhat
2. Kényelmesebben vásárolhat, és időt nyerhet!
3. Gyorsabb a vásárlás menete, mellyel akár órákat is spórolhat a hagyományos vásárlással szemben!
4. Szakmai tanácsainkkal segítjük, hogy Ön biztosan azt vásárolja meg amire valóban szüksége van!
5. Nagyon egyszerű lépésekből áll a vásárlás, egy kezdő internet felhasználónak sem jelent problémát!
1. Olcsóbb: Kezdje el profitja maximalizálását már az anyagbeszerzésnél!
A webáruházon keresztül árusított termékeinket a szakkereskedések listaáraihoz képest jelentős kedvezménnyel látjuk el, melyet nagyobb tétel rendelésekor mennyiségi kedvezményekkel is kiegészítünk. Így előfordulhat, hogy némely gyártó termékeit a listaárhoz képest akár 30%-kal olcsóbban tudja megvásárolni, és ez jelentősen megnöveli az Ön profitját! Sok más weboldallal ellentétben nálunk az árak publikusak, és mindig aktuálisak. A kedvezményeket pedig a gyártói listaárból adjuk, melyeket ellenőrzés képpen mindig fel is tüntetünk.
Ön biztos lehet benne, hogy gyártói listaár feletti áron NEM árulunk terméket (erre sajnos van példa Magyarországon).
Hogy hogyan érjük ezt el? Könnyen!
1. A rendszer lecsökkenti az adminisztrációval töltött időnket. Az idő spórolás pedig költség csökkentés. Ennek egy részét átengedjük Önnek a kedvezmények formájában (a rendszer használatával Ön is további órákat spórolhat).
2. A jobb adminisztráció jobb logisztikát, és hatékonyabb raktárkezelést tesz lehetővé. Jobban tudjuk tervezni a készletgazdálkodásunkat. Jobban tudjuk kihasználni a raktár és járműkapacitásunkat. Ezzel szintén költség csökkentést érünk el, melynek egy részéből szintén Ön profitál. (Nem mellékesen Ön is jobban tervezheti kivitelezési munkáinak anyagáramait, vagy készletgazdálkodását, mellyel komoly összegeket faraghat le a költség oldalról.)
3. Üzemeltetőnk, a Hámos Kft. a magyarországi márkaképviseletekkel 10-15 éves partneri kapcsolatban van. Ezt a gyártók speciális lista ár kedvezményekkel honorálják, így tovább tudjuk csökkenteni árainkat, amellyel megint Ön jár jól!
2. Kényelmesebb: Kezdje az építkezést egy kényelmes fotelben ülve!
A foteléből rendelheti meg a jövő hónapban induló építkezéshez szükséges anyagokat, majd néhány kattintással, átutalással ki is egyenlítheti számláját, és megrendelheti a kiszállítást.
Nem kell összegyűjtenie az összes gyártó termékkatalógusát, ha tervezni szeretne. Az EUROOF rendszert úgy építettük fel, hogy tartalmazza mindazon adatokat melyek a mérnöki tervezéshez kellenek, de használata mégis kényelmes és egyszerű maradjon.
3. Gyorsabb: Előreláthatóan az anyagbeszerzéssel töltött idő 80%-kal fog csökkenni!
Ha Ön már az anyagbeszerzés fázisánál tart, rendelését 3-4 lépésben összeállíthatja, és véglegesítheti. Minden oldalról elérhető a kereső és a kategórikus leválogató rendszer. Sőt! Az akciós termékekre is visszatérhet egyetlen kattintással! Kosarának állapotát nyomonkövetheti bárhol járjon a rendszerben, és egyetlen kattintással bele is tekinthet.
4. Biztonságosabb: Önnek nem kell a jövőben a jelszavak, vagy emailcíme miatt aggódnia! És az EUROOF nem egy a sok virtuális cég közül!
Hitelesítő adatait a mindenkori legújabb adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük, köszönhetően saját jogi tanácsadó részlegünknek! Jelszavát kódolt formában tároljuk, és kezeljük. Ez azt jelenti, hogy az Ön eredeti jelszavát a mi adatbázisunk nem is tárolja. Miután Ön megadta weboldalunkon, a rendszer az eredeti jelszó hosszúságától függetlenül HASH kódolással egy 32 karakter hosszú kódszóvá konvertálja, melyet visszafejteni képtelenség, még akkor is, ha rendelkezésre áll a jelszóból képzett kódsor. Így még mi magunk sem tudjuk az Ön jelszavát, ezért ha elfelejti, mi véletlen módszerrel generálunk Önnek egy újat, melyet az első bejelentkezésig használhat. Azután érdemes megváltoztatni.
Megrendeléseit kifizetheti átutalással, vagy akár személyesen is a bemutatótermünkben. Természetesen, ha kiszálítást is kér, a megrendelés számláját a szállítási címen is kiegyenlítheti.
Sok webáruház lényegében csak egy virtuális cég. Önnel is előfordult már, hogy rendelt valamit, és mikor személyesen átvette a terméket csalódnia kellett, mert egy raktárból, vagy akár családi háznál szolgálták ki? Az EUROOF azonban valódi bemutatóremmel és telephellyel rendelkezik, ahol Ön szakszerű kiszolgálásban, és tanácsadásban részesülhet!
5. Egyszerű: Be tudja kapcsolni a kávéfőzőt? Akkor az EUROOF rendszer használata már nem jelenthet kihívást!
Az EUROOF rendszert valós felhasználói tesztek eredményeit felhasználva fejlesztettük ki, és fejlesztjük még most is. Minden gombot, menüt, adattáblát az Ön igényei szerint helyeztünk el, és láttunk el funkcióval. Belépés után egy logikusan elrendezett és felépített felhasználói felületen dolgozhat.
Ha mégis elakadna, videós útmutató áll rendelkezésére a problémája megoldására. Ha pedig olyan kérdése lenne melyet a videó útmutató nem válaszol meg, állunk rendelkezésére!
Úgy érzi, elveszett a tetőfedő anyagok tengerében? Mi segítünk megtalálni a legoptimálisabb, leggazdaságosabb megoldást!
|