Gyakran Ismételt Kérdések
- Mit kell tennem, ha elfelejtettem a jelszavamat?
- A főoldalon található sárga BEJELENTKEZÉS panelen kattintson az Elfelejtettem a jelszavam...szövegre! Adja meg az előjövő ablakban azt az e-mail címet, amivel regisztrált, majd nyomjon entert, vagy kattintson az OK gombra! Ekkor elküldjük önnek az admin[kukac]euroof[pont]hu címről az új jelszavát, amivel be tud jelentkezni. Ezt a jelszót a belépés után meg tudja változtatnia a Profilközpontban.
- Nem emlékszem, melyik e-mail címemmel regisztráltam, mit tegyek?
- Írjon egy e-mailt az admin[kukac]euroof[pont]hu címre, "elfelejtett e-mail cím" tárgymegjelöléssel. Kérjük, adja meg nevét is, hogy be tudjuk önt azonosítani!
- Más jelszót szeretnék használni, hogy tudom megváltoztatni?
- Jelentkezzen be a régi jelszavával, majd kattintson a főoldalon a Profilközpont ikonra! A Jelszó módosítás fülre kattintva adhatja meg új jelszavát. Kattintson a Módosítások rögzítése! gombra!
- Más e-mail címet szeretnék használni, hogy tudom megváltoztatni?
- Jelentkezzen be a régi e-mail címével, majd kattintson a főoldalon a Profilközpont ikonra! Az Egyéb adatok módosítása fülre kattintva adhatja meg új e-mail címét. Kattintson a Módosítások rögzítése! gombra!
- Megváltozott az e-mail címem, hogyan cserélhetem le a régit?
- Jelentkezzen be a régi e-mail címével, majd kattintson a főoldalon a Profilközpont ikonra! Az Egyéb adatok módosítása fülre kattintva adhatja meg új e-mail címét. Kattintson a Módosítások rögzítése! gombra!
- Nem kaptam meg a megrendelés visszaigazolást, mi lehet ennek az oka?
- Például az, hogy betelt az ön e-mail postafiókja, ezért nem tud további e-maileket fogadni. Hogy fogadni tudjon újabb e-maileket, ahhoz törölnie kell néhány régi mailt.
- Az is lehet, hogy a spamkosárba/levélszemét közé került az önnek kiküldütt e-mailünk. Némely levelezőprogram biztonsági beállításai túl szigorúak, és azokat az e-maileket, melyek pdf mellékletet tartalmaznak automatikusan spam-nek minősítik, és ezért a levélszemét mappába helyezik azt. Ha van ilyen mappa a levelezőprogramjában, akkor ellenőrizze, nincs-e ott az euroof-tól jött e-mail.
- Hogyan tudom később megváltoztatni a regisztrációkor megadott adataimat?
- Önnek bármikor lehetősége van adait módosítani, aktualizálni. Ehhez nem kell mást tennie, mit belépni a Profilközpontba, ahol átírhatja, kiegészítheti a rendszerben biztonságosan tárolt adatait.
- Mit tegyek, ha nem tudom megnyitni a mellékletben kapott vásárlási visszaigazoló dokumentumot (pdf)?
- A .pdf kiterjesztésű dokumentumokat Adobe Acrobat 8.0 vagy annál frissebb verziójú Acrobattal lehet megnyitni. A program ingyenesen letölthető a www.adobe.com oldalról! |